26 Mayıs 2014 Pazartesi

MİNİK MİLFÖY POĞACA

 

 

 


Bu hafta sonum hep yatarak geçti. Durumumdan dolayı ilaç alamadığım için çok kötü bir hafta sonuydu bizim için. Herzaman diyorum sağlık gibisi yok diye. Elim kolu kalkmadı çok kötü bir soğukalğınlığıyla cebelleşiyorum. Gerçi ben bilerek bu duruma davetiye çıkardım onuda sonraki yazıda anlatırım. Saç diplerim acıyor, burnum akıyor, hapşuruyorum ve öksürüyorum. Tüm bunlar olurken de karnım acıyor. Hiç uyumadım desem yalan olmaz. Bu arada evdeki yaşam hızla devam ediyor ve evdeki paşa birşeyler isteyince duramayıp yapmaya çalışıyorum. Oğlum bu poğaçaları çok seviyor. Biraz tembel işi oldu ama bu halde ancak bunu yapabilirdim.
Minik şeyleri seviyorum ben, çok şirin görünüyorlar :) Kurabiyeleri bile lokmalık yapmayı seviyorum.



Tarifi de çok basit. 10 adet oda sıcaklığında 20 dk beklemiş milföylerin herbirini 4 e böldüm ve içlerine peynir, maydanoz karışımı koydum. Üçgen şeklinde katlayıp, kenarlarını küçük çatalla bastırıp yapışmasını sağladım. Üzerine yumurta sarısı+sıvıyağ karışımı sürüp haşhaş tohumu serptim. Isıtılmış 180 derecede fırında kızarana kadar pişirdim.

Güzel bir hafta  geçirmeniz dileğiyle. Eviniz sağlık ve huzur dolu olsun. Sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder